donderdag 1 oktober 2009

C.R.A.F.T.Challenge #19 Sketch


Deze week hebben we een sketch voor jullie bij C.R.A.F.T.Challenge.
Je kan deze week een download winnen geschonken door Jenni van Cardmadfairy's.
Ook op mijn DT card heb ik 1 van de te winnen downloads gebruikt, dus ga eens kijken in Jenni's shop. Op het challenge blog kan je al inspiratie op doen wat voor moois je met de downloads kan maken !!!


This week at C.R.A.F.T.Challenge we have a sketch for you.The prize this week is a download from Jenni's shop: Cardmadfairy's.
I used one of the downloads on my DT card, pop over to Jenni's shop and have a look at the challenge blog for more inspiration !!!






I hope you join us all !!!!

Peggy

11 opmerkingen:

  1. o peggy hij is heel mooi geworden met de stempel je hebt een mooie gekozen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Peggy, een hele mooie kaart. Ik moet toegeven, dat ik deze stempel eerst niet zo mooi vond, maar hij is fantastisch nu ik hem gebruikt zie.

    Groetjes,

    Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peggy,

    Heel mooie kleurencombinatie enne... prachtige download!!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en prachtig zoals het eruit ziet.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card Peggy, love this colour combo that you have used. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke stempel leuk kaartje Peggy ook de ander van Sn vind ik heel leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous card Peggy, lovely colours.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy