vrijdag 24 september 2010

It's your Birthday ...


Een kaartje met een van mijn nieuwe stempels die ik gisteren op de beurs kocht (en waar ik vandaag heel braafjes mee ben geweest ...en voor diegene die nog naar de beurs in Mechelen gaan, er is nog veel leuks over ik ben echt heeeel erg braaf geweest !!!)
Wat mijn kaartje betreft, de stempel en het papier is van Magnolia het overige ppaier is van Canson en Core'dinations. Verder scrapfloss gebruikt, bloemetjes zijn van bij Wildorchidcrafts en het tasje is van Quixotic paperie.
Ik heb de sketch gebruikt van Just Magnolia.

Een fijn weekend allemaal,
Peggy xx

10 opmerkingen:

  1. a oke lief van je dat je braaf geweest bent en je kaart is weer heel erg mooi leuke stempel ga zondag zeker ook een magnolia kopen vind ze nu veel leuker als vroeger
    grtjs en voor jou ook een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!!!! En de details kloppen ook helemaal hé... dat kleine tasje... super!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gewelidge leuke stempel! fijn he... beurzen haha je kaart ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt,
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really lovely image and fab charms - great card! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed van je dat je zo braaf geweest bent hihi ik geef toch altijd wel teveel geld uit op de beurs daarom ga ik maar 1x per jaar en dat is naar de kreadoe dus dan ga ik echt wel los hihi
    je kaartje is super leuk stempeltje en het tasje vind ik zooo cute !!

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card Peggy and gorgeous colours.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Peggy, she's darling and ready to hit the town!! Cute card!
    Thanks for joining Just Magnolia this week. I hope you will join again next time!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gorgeous! I love the touch of Kraft, and the charm in the corner! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy