woensdag 10 november 2010

Happy 2011 ... with a lot of Tilda's


Hier ben ik weer met een nieuw kaartje!!
Ik heb 3 verschillende Tilda stempels bij elkaar gezet, ik vind ze wel een leuk trio!! Het papier is van Canson, Papermania en van Papicolor.Ik heb ook mijn MS pons gebruikt voor de kanten strook en de takjes pons van Mc Gill. De bloemetjes zijn van bij Wild Orchid Crafts, tenslotte nog wat plakparels en cardcandy.


Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copicnummers:Y21-R59-W1-W3-W5-W7-E21-E42-E43-E44-E47-E50-E51.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor diegene die een lang weekend hebben zou ik zeggen geniet ervan ...wel binnen want het weer gaat echt niet al te best zijn.


Challenge: Just Magnolia: Anything Goes.
Grtjs Peggy xxx

15 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje is dat geworden
    leuk zo met die stempels bij elkaar

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh dat heb je leuk gedaan,
    echt lief en mooi van kleur ook
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O super Peggy ik vind ze perfect bij elkaar passen echt Top !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een prachtige kaart !!!! supermooi ! kwam toevallig op je blog via via, ik denk dat ik even in de buurt blijf en je volger word. Als je ook eens bij mij wil komen piepen, je bent welkom!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Ik kwam per ongeluk op je blog maar ben even blijven hangen.... wat een mooie kaarten maak je echt geweldig
    Zelf ben ik ook erg van de magnolia !!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peggy,

    Superkaart!!! Daar zal je toch wel lang werk aan hebben gehad, niet? Maar het resultaat is PRACHTIG!!!!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en een leuk idee om de stempels samen te voegen
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Peggy, love how you have combined the different images.. they work so well together..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card Peggy - beautifully put together! Cheers Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, schitterend ingekleurd.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy