maandag 10 januari 2011

Priegel ... friemel werk !!!


Een klassiek kaartje deze keer.
Ik was laatst in de hobbywinkel en zag daar 3D knipvellen van Anton Piek.Ik ben met kaarten maken begonnen met 3D en alhoewel mijn voorkeur nu volledig uitgaat naar het stempelen vind ik het toch wel weer eens leuk om een 3D kaart te maken compleet met zilveren randjes en tekstjes.Tja, als ik terug een klassieker maak ga ik all the way !!! Dit knipvel was wel een uitdaging ... wat een kleine frutsels waren dat om uit te knippen, ik ben echt ff zoet geweest!
De kaart is bestemd voor een oudere dame en gaat volledig in haar smaak vallen ... zij blij en ik heb weer eens kunnen knippen ...weliswaar met een half oog richting stempels :))





Fijne dag allemaal en tot de volgende kaart ...neen geen 3D !!!
Peggy XXX

10 opmerkingen:

  1. Hahaha Peggy, ik snap helemaal wat je bedoeld...een aantal jaren geleden was ik gek van knip-vellen/werk...mijn vingers doen ondanks de pincetschaar nog steeds pijn als ik eraan terug denk,hihi!
    Ze is wel goed gelukt en mijn god wat een pruts werk!!!Het dametje zal er best wel gelukkig mee zijn...hoop je dan toch...LOL!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Peggy!
    Leuk wel hè, zo af en toe even "terug in de tijd" en nog eens een "oude" techniek gebruiken. Er komt zoveel nieuws bij de laatste tijd dat je soms even vergeet wat er allemaal nog in de kasten ligt ;-). Hier ook hoor. Soms zie ik ineens ergens iets voorbij komen en denk ik: oja, leuk. Heb ik ook nog ergens liggen, moet ik eens tevoorschijn halen. Om dat dan vervolgens toch niet te doen natuurlijk, lol.

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een priegelplaatje is dit. Maar wel schitterend. 3-d blijft nog steeds heel erg mooi, maar stempels trekken toch meer.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje heb je gemaakt, mijn complimenten
    ik zou het geduld echt niet hebben om dat allemaal uit te moeten knippen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fabulous! what a beautiful scene, and I love all the dimension you have created! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan van jouw. Amaai zo'n fijn werk, maar het resultaat is er ook hé.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is prachtig heb zo eens een schilderij van anton pieck in 3d gemaakt voor mijn moeder maar het resultaat was super net als je kaart ik hou wel van die plaatjes
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn wel mooi hoor Peggy maar idd wat een rotwerk ik denk dat we allemaal met 3D zijn begonnen ooit nee geef mij maar stempelen maar je kaartjes zijn wel leuk !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow that looks like a lot of work.. well done.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy