zaterdag 9 juli 2011

Just For you ...


Een kaartje met een Magnolia ( voor de afwisseling LOL) Het papier dat ik heb gebruikt is van Basic Grey,lint komt uit mijn voorraad,bloemen zijn van Prima en Wild Orchid Crafts verder nog een doily en een MS pons gebruikt. De doily heb ik voorzien van inkt en de rand wat gekleurd met mijn Copics zodat het qua kleur beter past bij het papier.


Tilda is ingekleurd met Copic markers voor het haar en schoenen: W5-W3-W1 , sokken: R000-W1-0 , kleedje: R000-R00-W1 , hoed: G85-G94-B00-W1-R00-0 en voor de huid: E51-E50-E00-E93

En dan heb ik nog een nieuwtje voor jullie; ik ben gekozen als DT member voor Copic Marker Europe en ga voor hen samen met een hele leuke groep kaarten en tutorials maken. Ik zou zeggen ga eens kijken op het blog en wordt volger als je dat nog niet bent want binnen enkele dagen gaan we van start en vind je er elke dag wat nieuws !!!

Heel veel groetjes,
Peggy

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Peggy! Gefeliciteerd met je DT plekje, superleuk.

    Groetjes,
    Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals gefeliciteerd en je kaartje is weer "toppie" ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Peggy en erg mooi met die geklerude doily bij het papier !
    Heel mooi papier ook trouwens !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. keiii moooi kaartje !!
    en gefeliciteerd met je DT !!

    enola xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful, love the soft colours! hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy