woensdag 6 juli 2011

Label kaart


Het is eventjes geleden dat ik nog wat op mijn blog liet zien ... eerst was het hier de drukte van het einde van het schooljaar ...en toen de rust, met mooi weer en onze tuin is helemaal af, dus daar was ik te vinden en hopelijk nog veel deze zomer !!
Wat mijn kaartje betreft een label kaart, en heb echt een dubbele kaart achter het label bevestigd zodoende dat je de looks van een label hebt maar toch ook weer een kaart. Wat een onzin kraam ik uit :)) maar jullie snappen het wel he.
De stempels die ik gebruikt heb komen allemaal van hetzelfde set van Viva Decor ik heb alles bewerkt met inkt en glimmer mist.

Bedankt voor jullie bezoekje,
Peggy xxx

3 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy