maandag 11 juli 2011

Sing a Song


Gisteren avond in de late uurtjes dit kaartje nog gemaakt, met dit mooie weer tracht ik ten volle van onze nieuwe tuin te genieten :))
Ik heb mijn kaartje gemaakt met papier van Marianne Design "Songbook" echt heel erg mooi papier. De basis van de kaart is papier van Canson.
Ik heb op het plaatje (komt ook uit het papierblok)een klein beetje zacht roze accenten aangebracht met mijn Copic Marker om zo wat beter te passen bij de oud roze tinten die ik heb gebruikt.Het kant komt uit de voorraadbak, de bloemetjes zijn gemaakt met een retro flower pons en een malletje van Magnolia, takjes met een Mc Gill pons en het labeltje rechts onder is van een labelset van Basic Grey.

challenge:Marianne Design:Vintage

Groetjes Peggy

5 opmerkingen:

  1. Het is echt prachtig peggy !
    Heel mooi papier inderdaad !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Peggy,

    Je bent de afgelopen tijd weer goed creatief bezig geweest!!! Mooi, mooi, mooi!!!!
    Enne, proficiat ook hé, met je nieuwe DT!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is stunning!!! Love the vintage look! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve vintagekaart Peggy, leuk dat je meedoet

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart heb je gemaakt!
    bedankt voor het meedoen!

    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy