vrijdag 25 november 2011

Pocket card with tag

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een pocket card voor jullie.
In de kaart zit een tag met een verjaardagswens.
De afbeelding die ik heb gebruikt is een digi "Silver Fairy" van Silvia Zet.
Het papier is van Canson en verder nog wat stansjes gebruikt van zowel
Marianne Design als Spellbinders,
En natuurlijk ook weer de nodige bloemetjes.

Silver Fairy ingekleurd met Copic Markers.
Op haar vleugels wat glitters.

Bloemen van boekenvoordeel (grijs) en Wild Orchid Crafts.
Pin van Quixotic paperie.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe,
helemaal gevuld
met zalige dingen !!
Ik lees ook weer heel graag wat jullie van mijn kaartje vinden.
Groetjes,
Peggy xxx

9 opmerkingen:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy