maandag 2 januari 2012

DT project voor Copic Marker Europe

Dit project bestaat uit, van klein naar groot cirkelvormige
pagina's, met telkens een kleine tag.
Ik heb een afbeelding van Silvia Zet gebruikt.
Jullie hebben haar al enkele keren op kaartje gezien,
maar ze is zo leuk om in te kleuren dat ik haar ook hier voor heb gebruikt.
Naarmate je de pagina's omdraait groeit de afbeelding,
om haar op de laatste pagina volledig te zien.




Op de bloemen en de hoeken van de tags gebruikte ik
Opaque White van Copic.
Gebruikte Copic Markers:
Huid: E000- E00- E50
Kleding: B93- B95- B97
                     Vleugels: B03- B95- B97- C7- C5- C3
Haar: C9- C7- C5


Ik ben weer heel benieuwd naar jullie reacties,
Heel veel groetjes,
Peggy xx

8 opmerkingen:

  1. Wauw! Prachtig! Ik sta er iedere keer weer versteld van.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaauw peggy, wat prachtig mooi ! heeel erg geslaagd vind ik dit ! knap hoor, veel succes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow this is just utterly STUNNING!!!! Hugs Juls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Peggy, ook voor jou het allerbeste in 2012!!!
    Dit projectje wilde ik ook heel graag gaan verwerken in het album dat ik maakte voor mijn toekomstige schoondochter, maar er zat al zoveel in verwerkt dat ik het dan toch maar niet gedaan heb. Nu ik het bij jou terug zie krijg ik wel spijt...zal dus maar een volgende moeten maken. LOL!
    Je hebt het super mooi gemaakt, zo knap in deze kleuren en tof met de label.Ik vind deze afbeldin super en schitterend hoe je het steeds weer mooi gekleurd krijgt! Dikke bravo hoor!
    Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nooouuuuuuuuu super mooi en heel apart idee ook nog eens toppie weer en hoe is het met ollie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peggy,
    wat knap zeg, ik heb het gisteren al bewonderd op het copic-blog :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooi Peggy! Het kleuren gaat goed hè. Super, dat blauw. En veel plzier met j nieuwe huisgenoot! Het ziet er een lief hondje uit hoor.

    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy