woensdag 2 mei 2012

Eens wat anders ...

Hoi allemaal,
Ik ben nog steeds "a live and kicking" :))
Maar wel druk bezig geweest met andere dingen ...heel veel schilderen.
Onze zolderverdieping die nu ingericht was als speelkamer krijgt een andere bestemming,
dus alle felle kleurtjes werden weggeschilderd en ook het houten plafond kreeg een kleur, vooral dat laatste was echt afzien :( wat een houdingen een mens dan allemaal aanneemt .... dan was ik toch weer blij alleen te zijn LOL .

Ik heb pas ook het boek "allemaal rokjes" van Mme Zsazsa, gekocht.
Een boek waardoor zelfs het kleinste kind het voor elkaar krijgt zelf een
rokje te maken. Mme legt echt alles uit !!!
En dat met de nodige humor,ik weet niet of jullie al een op haar blog lezen,
dat is echt een plezier om te volgen.
Nu hoor ik een expert te zijn, op gebied van kleding maken, heb er jarenlang een
opleiding voor gehad, zelfs bruids- en heren kleding flanste is zo in elkaar.
Maar dat is al lang geleden, al heel wat jaren dat mijn machine staat te verstoffen.
Maar met de naai "hype" toch ook weer zin gekregen .... en voila de eerste stap is er al.
De tweede ook al, ik heb al enkele stofjes gekocht , binnenkort naar het stoffenspektakel in Mechelen
en dan kan ik mij helemaal gaan uitleven :))

Heel veel groetjes en tot binnenkort met weer een kaart.
Als de inspiratie er nog is, want ook de boekkaart uit vorige post is nog
niet verder afgewerkt.

Peggy xxx

1 opmerking:

  1. Inderdaad Peggy, da's helemaal wat anders dan kaarten maken, maar zeker zo leuk, toch?! En als je je naaimachine toch tevoorschijn haalt, kun je er meteen je kaart onder leggen, lol!! Fijne dag en veel plezier in Mechelen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy