woensdag 23 mei 2012

Nog meer Rokskes :))

Geen kaart vandaag om jullie te laten zien, druk bezig geweest met andere
ook leuke dingen :)) oa een feest ,en rokjes maken !!
Het bovenste rokje is een A-lijn rokje met beleg,paspellint en rits.
Het onderstaande rokje is een cirkelrok met lendeband en elastiek en een
kantje aan de zoom.
De cirkelrok vindt de dochter geweldig om te zwieren, dit is ook een makkelijk rokje om te maken.
Er zit geen enkele zijnaad in, dus eens geknipt is hij al zo goed als af :))
De zoom vraagt het meeste werk omdat het zoveel stof is,
de zoom omtrek van dit rokje bedraagt liefst 4,50m !!!
Nu erg benieuwd wat ze van het bovenstaande rokje vindt,
ze heeft het nog niet gezien, t'is justekes af !!

Hopelijk konden mijn rokjes jullie wat boeien, ze komen beide uit het boek
"Allemaal rokjes", tenminste het patroon/idee.
Om de een of andre reden floepen ze nog niet vanzelf uit het boek :))

Bedankt voor het langskomen,
Tot binnenkort,

Peggy xxx

4 opmerkingen:

  1. Wow...supertoffe rokjes!!!! En dat nieuwste stofje is écht de max!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Peggy,
    Het zijn hele mooie rokjes.
    Je geeft me meteen weer ideetjes voor mijn dochtertje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf zeg. wou dat ik dat kon.. werken met een naaimachine :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy