vrijdag 3 augustus 2012

Jongens kaart

Hoi Allemaal,
Vandaag nog eens een jongenskaart op het menu.
Ik vind de toffe stempels voor dit soort kaarten enorm schaars,
dus maar weer eens mijn drummende "kwiebus" gebruikt :)
Het afdrukje is ingekleurd met Copic Markers, het papier komt van
een blokje dat ik kocht op een beurs.
Verder niet te veel frul .... het moet nog wat stoer blijven;
card candy,lint en een gaasje dat ik al heeeeel erg lang heb liggen.


Ik wens jullie ook alvast een fijn weekend,
hopelijk valt het weer ook wat mee :)

Bedankt om hier weer even halt te houden
en ik lees graag al jullie reacties !!!!

Groetjes,
Peggy xxx

6 opmerkingen:

  1. wat eenleuke beetje (gemene) stoere en toch wat grappige mannenkaart ! prachtig ingekleurd !
    heel erg geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem weer geweldig....en super gekleurd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ben het helemaal met je eens hoor maar ik bkijf hem sper cool vinden
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stoere jongenskaart!

    groetjes Rebbc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een stoere jongenskaart!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi toffe stempel gisteren ook een paar jongens stempels gekocht op de beurs

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy