dinsdag 12 maart 2013

Gorjuss / Journalingbook

Hoi allemaal,
vandaag weer een pagina in mijn boek.
Ik gebruikte dezelfde stempel als de vorige kaart die ik maakte,
Het papier is van Basic Grey, en nog een restje dat ik had en nimmer weet
welk merk dat precies is, de bloemen zijn van Prima, Cameo is van Bo Bunny.
Verder nog heel wet lint gebruikt voor de strijkjes, card candy, en de Perlenpen.

Hello all,
I made another page in my book, I used the same stamp
that I used on my last card. The papers are from Basic Grey and
some leftovers (don't remember the brand), flowers are from Prima,
the cameo is from Bo Bunny. I used  lot of ribbon to make the bows,
card candy and the Perlenpen



Bedankt weer voor het langskomen,

Thanks for stopping by,


Peggy xxx

2 opmerkingen:

  1. Zo te zien is je boek al aardig vol Peggy. En met deze nieuwe creatie komt er weer een schitterende pagina bij.
    Succes verder!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar heb je weer je werk van gemaakt ziet er echt super mooi uit hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy