maandag 25 maart 2013

Vintage Tag

Eindelijk weer wat nieuw op mijn blog,
nochtans niet stilgezeten, eigenlijk bezig geweest met van alles :))
Een ervan is deze tag, ik heb er nog eentje klaar .... helemaal in "Paassfeer" 
maar die krijgen jullie binnenkort te zien.
Een vintage tag, het plaatje komt uit een boek
met allemaal foto's met kids en paardjes uit de oude doos.
Het boek was een gratis boek van het boekenfestijn ... en deze
doet dus perfect dienst voor mijn vintage kaarten.
Verder een mal van Noor gebruikt,onderaan 3 rijen kant
die ik met Glimmermist de goede kleur gaf.
De bloemen zijn van Prima en WOC,het kleine bloempje rechts
en de kleine cameo onderaan maakte ik zelf met klei.



Finally something new on my blog,
I have been very busy, I made a lot of different things.
One of these things is this vintage tag, I also made one with an Easter theme,
but you will find that one in a few days here on my blog.
The vintage tag: the picture is from a book with pictures 
with children and there pony's ...from the old days ....perftect for my
vintage cards!!
I used a die from Noor, flowers are Prima and WOC, 
the little flower on the right,the spray and the cameo are handmade.



Hartelijk bedankt om langs te komen,

Thanks for stopping by,

Peggy xxx











3 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt weerPeggy!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer zo een knappe vintage tag mooi gedaan weer en super afgewerkt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Peggy, wat ontzettend mooi!! Ik ben benieuwd naar je paastag!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy