vrijdag 26 september 2014

Envlop punch board

Ik heb vandaag een envelop gemaakt met de punch board van W're Memory Keepers met een super toffe strik !!!!!
De envelop is gemaakt van papier van Authentique,en kreeg heel wat extra kleur met een zwarte,paarse en blauwe spray. De textuur maakte ik met een template van Tim Holtz en met textuurpasta die ik vooraf al van kleur heb voorzien.
De plaatjes van de vogels komen van restjes papier van Papermania, deze knipte ik uit en kregen een laagje glansvernis. Als extra touch bracht ik nog wat glitter aan en maakte ik dotjes met de Perlen pen.

Today I made an envelop with the punch board from W're Memory Keepers and I also 
made a cute bow!!!! 
The envelope is made with papers from Authentique and I added a lot of extra color with some sprays. The texture is made with a template from Tim Holtz and modeling paste.
The birds are from papers from Papermania. As a finishing touch I used glitter and made some dots with a Perlen Pen from Viva.



Peggy xxx

1 opmerking:

Bedankt dat je de tijd nam om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten.

Thanks that you took the time to visit my blog and to leave a message !!!

Peggy